2011. április 6., szerda

Kalandozásaim



Bocsánat, nem gyöngy, de azért megmutatom. Néhány héttel ezelőtt eljutottam egy székesfehérvári dekupázs tanfolyamra, ahol bizony nagyon profi kezek nagyon szép dolgokat készítenek Gabi nagyon profi irányításával. Én igen amatőrnek érzem magam közöttük, de azért próbálkozom. Elég sok szalvétás alapanyagot halmoztam fel még a gyöngyözés előtti időkből:))), most megpróbálom megtanulni, hogyan lehet azokat különböző dekupázs technikákkal díszíteni. Eddig ezeket készítettem.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek lettek! Én is szeretek szalvéta technikával dolgozni!:)

    VálaszTörlés
  2. Ezek fantasztikusak lettek! Én is úgy vágynék dekupázs tanfolyamra, de mióta vágyom rá, azóta Szilvi nem szervez :)))))))
    Csak így tovább! Irigykedem ám!

    VálaszTörlés